Søg i denne blog

torsdag, december 29, 2005

www.fam-sigaard.dk og denne weblog er flyttet

Jeg har flyttet www.fam-sigaard.dk og dermed også det sted denne weblog er tilgængelig fra. Adressen er uændret.
www.fam-sigaard.dk ligger nu hos www.b-one.net mod før hos www.nx.dk. Begundelsen er ikke at jeg har været utilfreds med nx.dk, men at jeg gerne vil have mulighed for at bruge mere avancerede funktioner som fx. sql-database. Dette kan man få hos b-one.dk for en pris, der er lidt mindre end det den meget basale funktionalitet koster hos nx.dk.
Mit forhold til nx.dk går tilbage til en julefrokost på arbejdet tilbage i 2000. Der talte jeg med Jeppe, der står bag nx.dk. Jeg fortalte om at jeg gerne ville lave en familie-hjemmeside og jeg fortalte at jeg havde 2 ønsker: Jeg skulle selv have kontrollen fuldt ud, ikke noget med at indgå i en ramme med reklamer m.v., og jeg ville gerne kunne opdele i en offentlig del og i en privat del. Den private del skulle familien så kunne komme til med et brugernavn og et password. Jeppe kunne levere dette, så jeg fik oprettet www.fam-sigaard.dk d. 19 dec. 2000 hostet på nx.dk.
Min ide med www.fam-sigaard.dk, der tilbage i år 2000, var at lave en fælles familiehjemmeside for mine søskene og vores børn. Det blev ikke rigtigt til noget, hvorfor jeg også lige nu har taget konsekvensen og ladet denne weblog være forsiden på www.fam-sigaard.dk.

Ingen kommentarer: