Søg i denne blog

lørdag, marts 12, 2005

Sommerferien i år bliver USA

Vi fik reserveret fly-dato'er hos MyPlanet i Holstebro i dag. Så nu ligger det fast at vores sommerferie i år går til USA. Først et ophold i New York for at se storby og derefter til staten Washington for at besøge familien der.

Jeg har ikke fået skrevet meget i dagbogen på de seneste. Det skyldes selvfølgelig, at jeg har travlt, men måske også lidt på det sidste, at nogle kolleger viste mig et pokerspil på Yahoo.com. Det har taget de ledige stunder ved tasteturet.

Sidste weekend havde vi besøg af familien fra Norge. Meget hyggeligt, men tænk - lige lørdag formiddag valgte opvaskemaskinen at blinke med en lampe og så ellers nægte at køre. Den sagde noget med stoppet vandtilførsel, rens filter. Jeg kunne ikke finde filteret, så vi fik først opvaskemaskinen med igen onsdag, da der kom en montør.

Nu vi er ved det med vedligehold. Vores digitalkamera's batteri er ikke meget bevendt. Et par billeder og så skal det lades igen. Jeg fandt så ud af at www.billigebatterier.dk solgte det for ca. halv pris. Så der bestilte jeg det. Først gik der lang tid, hvor de sagde at det var i restordre. Så sendte de et forkert, hvilket jeg returnerede. Og så endelig i dag kom det rigtige. Det var d. 19. januar 2005, jeg bestilte det.

Ingen kommentarer: