Søg i denne blog

onsdag, september 01, 2004

Mere kajak, natur og en rigtig god bog.

I går var jeg til klubløb i kraftigt regnvejr. Vejret gjorde, at jeg ikke kunne få Esben med, men det var faktisk en stor naturoplevelse. Vandoverfladen var utrolig flot med det kaftige nedslag af regn og næsten uden bølger. Jeg havde selv sørget for ikke at kunne blive mere våd, ved at vælte lige før start. Det skyldes kun koncentrationssvigt og selv om det skete lidt ude, nåede jeg at få svømmet ind og tømt kajaken for vand.

I søndag var jeg på en tur ind i Kilen, der er det inddæmmede vand, vi bor ved. Og er det vand jeg hver morgen er nede ved med hunden. Jeg nød vandfuglene på tæt hodl og så et glimt af et større pattedyr. Var det en bæver, en odder eller hvad ?.

Jeg har måtte tage afsked med en god bog : "The crimson petal and the white" af Michel Faber. Den kan jeg kun anbefale. Med sine 800 sider har den været mig en gælde i lang tid, men nu er det altså slut.

Ingen kommentarer: