Søg i denne blog

søndag, august 31, 2003

Storåløbet



Storåløbet



Hele familien var til Storåløb i dag. Esben og jeg stillede op i henholdsvis 5 og 10 km.

Vi havde begge et godt løb. Esben løb på 27:38, hvilket er en stjernetid : Op til 28 min for drenge 11-13.
Min tid, 53:49 er ikke nogen stjernetid, men en personlig record.
I 2002 løb jeg på 56:12 og i 2000 på 59:17.

Nu er det ikke kun tider. Storåløbet er en oplevelse med ingredienser som mange deltagere og lidt underholdning. I år var der ikke noget musik, det var der sidste år. Men et par faldskærmsudspringere kunne det da blive til. Derudover er det jo i nabobyen Holstebro, så vi møder en del bekendte. Fx. i år som sidste år den tømmer, der byggede vores tilbygning.

Jeg hørte at der var 800 deltagere i Esbens 5 km. Og det var i samme størrelsesorden for 10 km.


Storåløbet 2003.

Ingen kommentarer: