Søg i denne blog

fredag, august 30, 2002

Så er det weekend igen. Tiden flyver afsted.

I morgen skal vi hen til en Dansk Svensk Gårdhund - en hanhund vel at mærke.

Børnene og Anne vil så gerne have hvalpe. Nu får vi se.



Det går fint med mit løberi.

Jeg fik trænet to gange i denne uge og kommer jeg på en længere tur på søndag, vil jeg være kommet godt igang med et halvmarathon træningsprogram.

Jeg kunne godt tænke mig hvis det lykkes at gennemføre et halvmaraton d. 2. november i Holstebro.

Det gik ikke sidste år, men i år er der bedre tid til at træne.



"Den fantatiske sommer" er ved at give lidt efter for det kommende efterår. Men det var dog stadig fint at lufte hund både i morges og her til aften i shorts.

I morges så jeg en flot solopgang - det varer ikke længe inden det er mørkt kl. 6:30.

Ingen kommentarer: