Søg i denne blog

søndag, august 11, 2002

I dag skulle vi have været til børnefødselsdag i Jelling, men det kom vi ikke.

Malthe har fået ømt tandkød og nogle små røde pletter ved munden og lidt andre steder. Så vi skulle lige forbi vagtlægen i Holstebro på vejen til Jelling.

Det tog bare så lang tid (over 2 timer) at det ikke gav mening at komme til fødselsdag. Det Malthe har er ikke børnesår, hvad vi mistænke det for at være begyndelsen til, men et førstegangs angreb af forkølelsessår. Det skal ikke behandles(er en virus) og han må godt komme i dagpleje.



Til gengæld kom jeg så ud på en times løbetur. Og da jeg også kom rundt om Kilen i går(1:38) har jeg fået rettet op på at jeg slet ikke løb i ferien.

Jeg kom heller ikke i motionscenteret i ferien, men det kom jeg to gange i sidste uge.



Vi nyder stadig det gode sommervejr. Fx har vi lige alle være et tur ud ved Humlund fiskerleje. Der er mange flotte steder her ved Limfjorden.

Jeg husker også et par vindstille dage i denne uge med hunden ned til Kilen tidligt om morgenen. Her kunne jeg helt usædvanligt se fiskene ringe i overfladen.

Ingen kommentarer: