Søg i denne blog

torsdag, september 06, 2001

Det gik fint igår med at hente Malthe fra dagplejen og affodre og underholde ham, til han træt kunne overgives til moren kl. 20:00.



Det eneste iriterende var at jeg ikke kunne holde fri med god samvittighed, idet jeg ikke var blevet færdig med forberedelserne til et indlæg for et dusin menesker her idag.

Jeg fik det lavet efter at Anne kom hjem, så det gik alt sammen.



Vi (ikke så meget mig selv, må jeg nok indrømme) er ved at forberede Esbens (d. 11. september) og min (d. 10. september) fødselsdag.

På søndag skal vi med noget at min familie i Legoland.

Vi fejrede Esbens fødselsdag på samme måde i Legoland for et par år siden. I år har vi udover det argument, at det var godt sidste gang og det forhold,

at tilbygningen ikke er færdig endnu og det derfor er svært at være her.

Ingen kommentarer: